Dag op zee - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu Dag op zee - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

Dag op zee

Door: Ruud & Edmar

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

09 Juli 2012 | Noorwegen, Oslo

We varen rond Denemarken en worden gewekt door de zon! Lekker vanuit bed ver over zee uitkijken, we zitten tenslotte niet voor niets op dek 12.
Vandaag een hele dag op zee en voor ons een welnessdagje. We starten met een welnessontbijtje, voor mij is dat een hoop fruit en yoghurt, je wilt er tenslotte niet rondlopen met een engels ontbijtbuik. En we heben om 13.15 samen een massage. Dus daarvoor nog ff licht lunsjen. De massage is erg goed ondanks dat die worden uitgevoerd door 2 jongedames. We hadden liever 2 jongeheren. Waar we niet tegenop gewassen zijn is de verkooptactiek na de massage...
En we hebben ieder een fles spul gekocht... Onmisbaar. Maar ze haden nog veel meer klaarstaan en dat hebben we niet genomen.

's Middags nog even in de fitness en daarna de sauna weer in. 's Avonds een sjiek candlelight diner met lobster! Een halve kreeft! Na willen we een kaasplankje, dat staat ook op de kaart maar in de boot zit ook een wijnbar met wel 30 soorten kaas! Ingedeeld van zachte, harde, schimmel en landkazen... Dan moet je 7,- bijbetalen maar dat is geen geld voor die kazen. Er staat een kaas sommelier bij die over elke kaas wel wat weet. En ze hebben dus superwijnen.. Daar gaan we morgen weer naartoe!

Later wordt en nog de mister neo classico uitgekozen. Op het moment dat ze de mannen uit het publiek komen halen stieffelen een hoop mannen, wij ook, de zaal uit om 5 minuten later terug te komen. Een platvloerse show maar wel lachen. Om 12 uur naar bed, laat voor ons doen! Morgen Le Havre.

• 10 Juli 2012 - 12:49

Angelique.:

Gelukkig even tijd gevonden om jullie verslag te lezen! (tja ik heb ook vakantie) geweldig! geniet er nog van! (dat is overbodig te zeggen want dat doen jullie altijd!) en tot snel! (wie zou dit ook alweer plannen Edmar?) Groetjes

• 10 Juli 2012 - 20:38

Margriet:

Wat fijn dat jullie zo genieten!

• 11 Juli 2012 - 09:55

Wendy Adriaansen:

Klinkt goed, wijntjes en kazen! Het lijkt de Hofstee wel in Bladel!!