Hamburg - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu Hamburg - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

Hamburg

Door: Ruud & Edmar

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

05 Juli 2012 | Duitsland, Hamburg

Dag 4 Hamburg
Je kunt hier in 2 restaurants ontbijten. Ze hebben hetzelfde eten alleen wordt je bij de één bediend en de ander is in buffetvorm. We kiezen voor het buffet. Niet normaal wat ze allemaal hebben en voor je bakken. En je hebt een schitterend uitzicht want je zit op het 9e dek. Hoog boven zee dus. De planning is om 12 uur in Hamburg aan te komen. Dat houdt in dat je de ochtend 100 km over de Elbe vaart met bijbehorend uitzicht! Das nog eens ontbijten!
De ochtend vermaken we ons op de boot, ze hebben een goede fitness. De cardioapparaten staan recht voor de glazen voorpui. Je loopt dan als het ware Hamburg in, over water. Waar ken ik dat van?
Na de lunch gaan we Hamburg in. Costa heeft á € 10,- pp een buspendel geregeld naar het centrum. Dat hebben we gedaan maar was eigenlijk niet nodig. Vanuit de haven ben je zo in het centrum.
Hamburg is een moderne stad met erg veel grachten, mooi dus. Heel veel winkels. Qua cultuur hebben we niets gesnoven. Ook niet veel gekocht trouwens, één shirtje (voor mij).
Diner op de boot. Aan een tafel met Saskia en moeder. We hebben volop zitten kletsen. Aan de broccolisoep en gnocci met frutti di mare als voorgerechten en als hoofdgerecht kalkoen gegaard in frambozen. Geen straf.
Na een (alcoholvrije) cocktail zijn we naar bed gegaan.

• 05 Juli 2012 - 16:26

Janneke G Te V:

Veel over water lopen. Als ik al dat eten lees......

• 05 Juli 2012 - 18:31

A & F:

Pas meer op dat jullie niet hoeven bijbetalen vanwege overgewicht door al dat lekkere eten. Gelukkig kunnen jullie in de fitness ruimte alle extra kilo's er weer af sprinten.

• 07 Juli 2012 - 07:48

Loek:

Waar blijven de vette verhalen ?
    Mi lanc nach di, gheselle mien.