Vrijdag 23 augustus, verkassen naar Baan Habeebee - Reisverslag uit Ban Khlong Haeng, Thailand van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 augustus, verkassen naar Baan Habeebee - Reisverslag uit Ban Khlong Haeng, Thailand van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 augustus, verkassen naar Baan Habeebee

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

23 Augustus 2013 | Thailand, Ban Khlong Haeng

We gaan Krabi Resort verlaten voor Baan Habeebee, in een plaatsje verder in het binnenland. Van het toeristische Ao Nang naar het niet toeristische Nopparat. Het busje van Habeebee komt ons ophalen want taxichauffeurs hebben er nog nooit van gehoord!

We worden allerhartelijkst ontvangen door een Thaise vrouw. Het resort bestaat uit maar liefst 6 teakhouten huisjes in een mooie tuin rondom een zwembad gelegen. 4 van de 6 huisjes zijn bezet, geen slechte bezetting!

De huisjes zijn klein maar erg gezellig. De plee staat verhoogd en achter de raindance douche.... Warm!! Er is ook nog een bad maar dat zullen we niet gebruiken.
Het plaatsje stelt niet veel voor en is erg vuil. Een tuk tuk van het resort brengt ons naar zee of Ao Nang. Vlakbij is ook een thaibox stadion met school dus daar ga ik vanavond trainen! Superleuk!

Om 5 uur ga ik trainen en kom half 7 terug. Bij een restaurant annex huishoudzaak annex bank kun je voor 150 bath (3,75) onbeperkt bbqen op je tafel... Dat doen we, erg lekker, maar omdat we het concept niet helemaal doorhebben helpt de zoon des huizes ons met bakken, erg leuk!

• 27 Augustus 2013 - 17:42

Jezus:

Dju, wat ziet dat er idillisch uit...... Prachtig!