2 april 2011 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu 2 april 2011 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

2 april 2011

Door: Ruud & Edmar

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

02 April 2011 | Thailand, Bangkok

Vroeg op! Om 7 uur ontbijten en om half 8 naar de thaiboxschool! Niet te veel gegeten natuurlijk. Om kwart voor 8 kwam ik te voet bij die school aan en daar stond de leraar al te wachten. Jomrod, hij vertelde meteen dat hij al dikwijls naar Nederland geweest was voor toernooien en alles gewonnen had. Natuurlijk wilden we bewijzen zien en hij had een hele knipselmap klaarliggen, veel artikelen, ook uit Nederlandse kranten. 2 Uur pittige training! Op de pads, bokszak en sparren met een (sorry Paul) Waling uit Arlon en met Jomrod. Edmar en Frans kwamen natuurlijk kijken, film en foto’s maken. Een super gave training gehad en voor de dinsdag weer een afspraak gemaakt. Terug naar het hotel om te douchen, daar was wel een douche alleen geen water… Met de taxi en meteen een deal gemaakt om ons naar Phuket stad te brengen. Ligt vlakbij en schijnt mooi te zijn met Portugese gebouwen. Dat klopte ook wel maar meer als sjoppen kon je er niet. Wat leuke spullen gekocht in de Robinson, een warenhuis met echte spullen en merken, geen fake. Ed Had voor de tweede keer een bloesje aan wat we in Thailand op een markt hadden gekocht voor ik denk zo’n 180 bath, nog geen 5 euro. Zit er een groot gat in zijn mouw. Bij een kraampje hangt weer zo’n bloes, flink afdingen, kopen en de ouide daar gelaten… Zo gaat dat hier met die prijzen. Maar je kunt ook beter spul kopen en dat hebben we bij de Robinson gedaan. Ook nog 2 echte zwemshorts van Speedo (nog steeds uit Geldrop?) gekocht bij een Sportworlds.
Terug naar het hotel, zwembadderen en massage, we hebben nog een coupon. Helaas kunnen we maar 2 afspraken maken. Frans doet het nu een andere keer. Straks eten en de spullen klaarleggen omdat we morgen gaan duiken!! Om 8 uur worden we opgehaald. De eerste buitenduik, spannend!

• 02 April 2011 - 11:56

Petra:

Ruud wat gaat jou been hoog zeg!! Als ik er al aan denk lig ik in gedachten al bij de EHBO!! Petje af en dan met die temperatuur! Geniet ervan en doe je Pa de groetjes Edmar!

xxx

• 02 April 2011 - 12:56

Bart En Wendy:

Bon bini!

Wat 'n inspanning en dat op je vakantie! Het ziet er professioneel uit. Bart vroeg al: is dat echt Ruud?? Heel veel plezier in de onderwaterwereld en de groetjes vanaf 'n zonnig en relaxed Curacao!

De dushi's

ps zelfs hier kunnen we jullie verhalen volgen, leuk, leuk!
    Geniet ervan het laatste weekje

• 02 April 2011 - 14:52

Robbie:

Hee Karate Kid, het wordt tijd dat jij de K1 eens gaat verkennen. Wel leuk dat jij nu een beetje op nivo traint, kunnen wij ook weer eens sparren zonder mijn handen op mijn rug te moeten binden.

• 02 April 2011 - 15:32

Jezus:

ik dacht dat het K3 was................

• 02 April 2011 - 20:58

Peter En Paul:

ja Ruud, ik hoop dat je hem iets hebt laten voelen in mijn naam!!!!!!!! Maar hij kan er ook niet voor dat hij een waal is.......hartelijk peter en paul!

• 03 April 2011 - 11:35

Janneke G Te V:

Jep, ik ben weer bij! Heb ff 5 verhalen achter elkaar gelezen en helemaal dubbel gelegen!
    Deze thaibox wil ik wel! (die middelste, hé!!!)
    Eindelijk duiken! Moet ik me inhouden???????

• 03 April 2011 - 12:57

Marieke:

Lieve Ruud! Zelfs met bril kan ik het niet ontcijferen maar wat staat er toch een rare, dubieuze tekening op jouw thai-box-box?!! Lijkt wel een snor! Muh van Marie