De 1e dag - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu De 1e dag - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

De 1e dag

Door: Ruud & Edmar

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

24 Januari 2009 | Duitsland, Düsseldorf

24-1-09
Onze eerste dag is begonnen. 6:15 opgestaan.
Niet omdat we moesten, maar we waren wakker. We besloten op te staan en rond een uur of 8 te gaan bubbelen. Ja ja.
Resultaat was dat we nog even gedweild hebben, de toilet nog hebben gepoetst, de keuken nog even gedaan en uiteindelijk hebben we dus niet gebadderd.
Het gewicht van onze koffers was een groter probleem, wat is 20kg toch weinig. Weer wat eruit en weer wat anders erin, Ruud weer aan het wegen nog niet goed. We hebben nu besloten gewoon maar te gaan bijbetalen. Probleem opgelost.
Hanneke was op tijd om ons weg te brengen. Marc &Petra en Mariet & Henny kwamen nog even afscheid nemen. Het werd weer een dolle boel, en uiteindelijk gingen onze de Bouvrie handdoeken maar niet mee naar Zuid-Afrika. De OVERbuurman (ik wil geen namen noemen maar hij heet Mark) heeft nog wat foto’s gemaakt, helaas allemaal bewogen behalve die van zichzelf…. Gelukkig hebben we daar een knopje met een prullebak voor.

De trein was super de luxe, de machinist zit in een soort aquarium en we keken langs hem af zo op de rails. Erg mooi. Nu zitten we op een riante hotelkamer, hier moeten we niet aan gaan wennen… en zo meteen gaan we op jacht, niet op wild maar ene grote schnitzel!!!

Tot tot!!

• 24 Januari 2009 - 14:50

Peter En Paul:

heerlijk zo te kunnen volgen wat jullie en doen en waar jullie zijn..
    Geniet van ieder moment van deze prachtige reis..
    Wij zijn in gedachten bij jullie....bij een hete thee en een borrel..
    knuffels P&P

• 24 Januari 2009 - 14:56

Loek:

Echt een bewogen moment!

• 24 Januari 2009 - 15:27

Esther:

Heerlijk, het is begonnen. Geniet ervan en ik volg het met veel plezier via deze log.

• 24 Januari 2009 - 16:19

Suzan & Jan:

Hee mannen !

Helelmaal vergeten dat jullie al vertrokken zijn, anders hadden we nog gebeld, excuses, excues. Spannend de grote reis is begonnen : een heel goeie reis en we wachten in spanning jullie volgende bericht af !. Dikke kus, Jan & Suzan.

• 24 Januari 2009 - 16:37

Marty/Janny/Sven:

Pas op vor die Wildebees en Bobbejaan. Die sy baie gevaarlik,

Heel veel plezier daar. Het weer ziet er voorlopig fantastisch uit volgens de berichten.
    We zullen jullie volgen!

• 24 Januari 2009 - 16:39

Hanneke:

Iedereen moest eens weten hoeveel voeten het in aarde had voordat die handdoeken uit de koffer gingen! Heerlijk, dat gesoebat, zo vlak voor vertrek.

• 25 Januari 2009 - 09:26

Chris En Riny:

Hoi, Ik dacht dat jullie vandaag pas gingen. Veel plezier. Ik weet dat dit een van jullie beste vakanties gaat worden.

• 25 Januari 2009 - 09:43

Riny:

Bijbetalen in het vliegtuig gaat nog wel, maar de rest van de vakantie moet je het hele spul meeslepen, bus in en bus uit... en er komt aleen nog maar meer bij! Jullie kunnen overigens hier en daar nog wel kleren e.d. achterlaten, m.n. in Lesotho, de mensen daar zullen er blij mee zijn. Heb je ook een goede reden om hier nieuw te kopen Edmar!. Jullie zullen nu wel zo'n beetje in het vliegtuig naar Kaapstad zitten, op weg naar de zomer en naar de oorsprong (is niet alle leven ontstaan in Afrika, het voelt in ieder geval wel zo). Is de reisleid(st)er ook al bekend?
    Heel veel plezier! En tot mails, Riny

• 25 Januari 2009 - 10:03

Jacqueline:

Hi Guys,

Wat had ik graag jullie kofferstress live mee willen maken hahahaha! Maar geniet geniet geniet van al het moois wat de komende maand op jullie paadje komt. Wij hebben gisteren ook een hele leuke avond gehad en ook wij gaan een bijzondere maand tegemoet, compleet anders als die van jullie, maar beiden bijzonder. Have a lot of fun and see you!
    Dikke kus voor jullie allebei. Jacqueline