Dinsdag 9 mei - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu Dinsdag 9 mei - Reisverslag uit Yangshuo, China van Ruud & Edmar - WaarBenJij.nu

Dinsdag 9 mei

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Edmar

09 Mei 2017 | China, Yangshuo

Kungfu!
Op tijd ontbijten en om kwart over acht met de fiets naar de sportschool! Daar krijgen we de eerste basistechnieken van het kungfu voorgeschoteld. Erg leuk! Na een klein uurtje zit het er helaas alweer op. Komen als nitwit en weggaan als Bruce Lee, wat wil je nog meer?

Het is prachtig weer en het wordt 30 graden. We gaan lekker met de fiets naar Yangshou. We lopen er wat rond, in het begin in de verkeerde buurt en dan is er weinig aan. Toen we het mooie centrum hadden gevonden werd het wel leuk. Bij een straattentje aten we wat champignon/varkensvlees dumplings, lekker! En bij een ander restaurant hebben we een aubergine schotel en een groente/varkensvleesschotel besteld. Dit was één van de beste lunches ever! Zo lekker. Na het eten heeft Edmar op een Chinese wijze laten blijken dat het goed had gesmaakt, met een daverende boer! Per ongeluk maar toch….

Om 4 uur gaan we nog even aan het zwembad liggen! Dat hebben we de hele reis nog niet gedaan! Misschien ook omdat de andere hotels geen zwembaden hadden maar dat terzijde. Eentje, in Macao.

• 12 Mei 2017 - 07:52

Wendy:

Echt vakantie!! Geniet van jullie laatste dagen, mannen! Bij thuiskomst kunnen jullie nog ff mee laatste puntjes op i van reünie zetten!

• 12 Mei 2017 - 11:36

Janneke G Te V:

Geen McDonalds?

• 12 Mei 2017 - 13:52

Ans:

wat ziet alles er toch mooi kleurig uit zelfs de aubergines
    goede reis naar huis muh